Pirstatymas ir grąžinimas
PREKIŲ PRISTATYMAS
1.1. Pirkėjas, elektroninėje parduotuvėje https://indrutefit.lt/ pirkdamas prekes, privalo pasirinkti vieną iš prekių pateikimo jam būdų – pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje ar jei yra nurodyta, kitose Europos Sąjungos šalyse.
1.2. Prekes iš Pardavėjo gali atsiimti tik Pirkėjas, jo teisėtas atstovas arba asmuo, Pirkėjo nurodytas užsakymo pateikimo metu. Prekes priimantis asmuo privalo prekes perduodančiam Pardavėjo atstovui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar po 2003-01-01 išduotą vairuotojo pažymėjimą), o atstovavimo atveju – ir tinkamą atstovavimą patvirtinantį dokumentą.
1.3. Apie prekių pristatymo datą ir laiką ar atsiėmimą Pirkėją informuos kurjerių tarnyba, Pirkėjo telefono numeris perduodamas kurjeriui, kuris galėtų tiesiogiai kontaktuoti su Pirkėju dėl prekės pristatymo, o Pirkėjas galėtų žinoti apie prekės pristatymo statusą. Pristatymo ir paruošimo terminai nurodyti Prekės aprašyme yra preliminarūs. Jeigu užsakomų prekių nėra Pardavėjo sandėlyje ar parduotuvėje (pvz. spec. užsakymas, išankstinis užsakymas, prekė užsakoma iš partnerių sandėlio ar tiekėjų, planuojamas prekės papildymas), tai prekės pristatymas gali pailgėti papildomai nuo 1 iki 20 d. d. (išimtinais atvejais ir daugiau). Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
1.4. Už prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu moka Pirkėjas. Tiksli pristatymo paslaugos kaina priklauso nuo užsakomų prekių pristatymo vietos, jų kiekio, kainos bei svorio ir yra pateikiama Pirkėjui tik visiškai suformavus užsakymą.
1.5. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais prekių pristatymo paslaugos gali būti Pirkėjui nemokamos.
1.6. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais, atsižvelgiant į prekių pristatymo vietą (pvz., į Neringos miestą ar Klaipėdos miesto dalį, esančią Kuršių nerijoje) bei kitas aplinkybes, prekių pristatymo paslauga Pirkėjui yra apmokestinama papildomais mokesčiais.
1.7. Priimantis prekes asmuo kartu su prekes perduodančiu Pardavėjo atstovu privalo patikrinti prekės siuntos pakuotės būklę. Pastebėjęs siuntos pakuotės pažeidimą, prekes priimantis asmuo privalo apie tai raštu pažymėti siuntos važtaraštyje bei pasirašyti siuntos pažeidimo akte. Prekes priimančiam asmeniui pasirašius siuntos važtaraštyje be pastabų, Pirkėjas patvirtina, kad siunta perduota be pažeidimų.
1.8. Pastebėjęs, kad pateiktų prekių pakuotė ar pačios prekės yra bet kokiu būdu pažeistos ar netinkamos komplektacijos, prekes priimantis asmuo privalo apie tai pažymėti prekių priėmimo – perdavimo dokumente ir, dalyvaujant Pardavėjo atstovui, surašyti laisvos formos prekių pažeidimo ar neatitikimo sutartai komplektacijai aktą. Prekes priimančiam asmeniui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jei tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, kuriuos galima pastebėti prekes apžiūrint jų priėmimo – perdavimo metu.
1.9. Nustačius tik prekių siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius jokių prekių kiekio, asortimento bei kokybės neatitikimų, Pardavėjas privalo pirkimo – pardavimo sutartį vykdyti. Tokiu atveju prekes priimantis asmuo prekes privalo priimti, tačiau taip pat privalo apie prekių pakuotės pažeidimą pažymėti prekių priėmimo – perdavimo dokumente. Prekes priimančiam asmeniui priėmus prekes ir pasirašius prekių priėmimo – perdavimo dokumentą bei pažymėjus jame apie prekių pakuotės pažeidimą, laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau prekių kiekis, asortimentas ir kokybė atitinka pirkimo – pardavimo sutarties sąlygas.
1.10. Nustačius prekių kiekio ir (arba) asortimento) ir (arba) kokybės neatitikimų, prekes priimantis asmuo privalo prekių nepriimti ir apie prekių trūkumus pažymėti prekių priėmimo – perdavimo dokumente. Tokiu atveju nelaikoma, jog Pirkėjas, prekes priimančiam asmeniui dėl prekių trūkumų atsisakius jas priimti, kaip nors pažeidė pirkimo – pardavimo sutartį, o dėl tolesnio pirkimo – pardavimo sutarties tinkamo vykdymo, pakeitimo ar nutraukimo Pardavėjas su Pirkėju susitaria atskirai. Tačiau prekes priimančiam asmeniui prekes priėmus ir pasirašius prekių priėmimo – perdavimo dokumente be pastabų apie galimus jų trūkumus, laikoma, jog Pardavėjas pirkimo – pardavimo sutartį įvykdė tinkamai ir pilna apimtimi, ir yra taikomos Taisyklių 8.10 punkte nurodytos Pardavėjo atleidimo nuo atsakomybės Pirkėjui sąlygos.
1.11. Jei Pardavėjo nurodytą prekių pristatymo dieną prekės Pirkėjui nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas privalo apie tai informuoja Pardavėją. Neatlikęs šios pareigos, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui atitinkamų pretenzijų, kaip ir neturi teisės reikalauti galimų su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu susijusių Pirkėjo nuostolių atlyginimo.
1.12. Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją už prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei prekės Pirkėjui nepristatomos ar pristatomos pavėluotai dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
1.13. Esant neatitikimams tarp prekių pateikimo Pirkėjui sąlygų, numatytų šiose Taisyklėse ir elektroninės parduotuvės https://indrutefit.lt/ skyriuje, viršenybę turi Taisyklėse numatytosios sąlygos.
Paslaugų teikimo laikotarpis ir taisyklės
2.1. Paslaugų teikėjas numato suteikti paslaugą (mitybos rekomendacijų ir sporto planų) per 3 – 15 darbo dienų, nuo atlikto apmokėjimo už norimą gauti paslaugą.
2.2. Asmeninių treniruočių, live transliacijų ir kitos paslaugos vykdomos susitarus asmeniškai, arba iš anksto klientui praneštu laiku.
2.3. Paslaugų įkainiai yra nurodyti internetinėje paltformoje. Už kiekvieną paslaugą, reikia susimokėti iš anksto.
2.4. Sumokėti pinigai už intelektualą informaciją, visas teikiamas paslaugas, ir el. knygas nėra grąžinami.
Prekių kokybės garantija
3.1. Pardavėjas arba prekių gamintojas parduodamoms prekėms suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją. Garantijos terminas ir kitos pasinaudojimo garantiniu aptarnavimu sąlygos yra nurodytos prekių aprašymuose.
3.2. Tuo atveju, kai Pardavėjas arba gamintojas tam tikroms prekių rūšims kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
3.3. Pardavėjas pats neteikia prekių garantinio aptarnavimo paslaugų.
PREKIŲ IR PASLAUGŲ GRĄŽINIMAS
KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS:
Remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Tuo atveju, jei Pirkėjas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė sutartis) ir dėl to negali prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jis turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:
– grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
– prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
– grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
– grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).
Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
– garso ir vaizdo kūriniai ir fonogramos;
– prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
– kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
– prekių supakavimą;
– prekių pristatymą Pardavėjui, apmokant siuntimo išlaidas (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).
Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).
Grąžinant internetinėje svetainėje pirktą prekę, paprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.
Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 dienų, į kurias neįskaičiuojamas laikas per kurį autorizuotas serviso centras patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.).
Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.
PASLAUGŲ GRĄŽINIMAS:
Intelektuali informacija, visos teikiamos paslaugos ir el. knygos nėra grąžinamos.
PREKĖS GRĄŽINIMAS ĮSIGIJUS NETINKAMOS KOKYBĖS PREKĘ IR KITAIS ATVEJAIS:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.